15.1.09

Stoffen Slingers - jarenlang feest

Feestslingers van stof of zeil,
vele malen herbruikbaar

spaart: afval
kost: €10 - €25
herbruikbaar

Papieren of plastic slingers kreuken en scheuren. Je moet ze zorgvuldig opbergen of je gooit ze gewoon weg. Maar ja, dan moet je weer nieuwe halen. De slinger van stof is eigenlijk veel feestelijker, in veel varianten te krijgen en helemaal hip. Ze zijn er met stippen, ruiten, camouflageprint, bloemen, cakejes, piraten, noem maar op. Speciale wensen kun je ook kwijt bij zelfmakende slingerverkopers als Hetleveniseenfeestje en HipHip. Slingers van Engelpunt zijn in veel winkels te vinden, maar wie op zoek is naar iets anders kan ook online terecht.

Hip en vrolijk vind je ze op:
Yurada, JippieJey, Ballonnenenslingers, Kikokado, Hebbeding of
L&L
Maar je kunt ook net wat anders vinden:
Effen kleur, Rozenslinger, van zeil en met stippen, met cakejes of bloemen en Ruit.

Zorg dat je er een opbergtasje bij krijgt of koopt.

Je kunt natuurlijk ook zelf een slinger maken, kost wat tijd, maar dan ben je wel erg origineel.
Een onvergetelijk cadeau dat jaren meegaat. Ik wil er wel een.

2 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Bedankt voor je leuke berichtje op m'n blog. Prima dat je me linkt. Een leuk idee om tips te geven voor duurzame, besparende kadootjes. Ik denk dat ik nog wel eens kom kijken welke tips je hebt.
    groetjes Jente

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke slinger! Mijn dochter Hannah is er helemaal dol op, elke dag tellen we de bloemen en noemen we de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen